تولیدکنندگان مواد غذایی معمولاً شبکه توزیع و شبکه نمایندگی دارند که روزانه با این شبکه نمایندگی در ارتباط می باشند، اما با توجه به این که در بخش قبل سودمندی و تأثیر استفاده از تکنولوژی VoIP برای کاهش هزینه ها را در مراکز، شعب و دفاتر دور از هم بیان کردیم، در اینجا از ذکر این سودمندی اجتناب می نماییم و به روی دیگری از سکه نگاهی خواهیم انداخت.
ساندویچ هایدا در اقدامی هوشمندانه برای بالا بردن سطح رضایت مشتریان خود با پیاده سازی سیستم VoIP در دفتر مرکزی، برای مشتریان خود در سطح شهر تهران این امکان را فراهم نمود تا مشتریان با شماره گیری یک شماره تلفن منحصر به فرد که در حقیقت ۳۰ شماره تلفن در پشت آن تک شماره، ایفای نقش می نمودند به نزدیک ترین شعبه به محلی که تماس از آنجا گرفته شده بود متصل شده و سفارش خود را بگذارند.
سیستم تلفنی، شماره تماس گیرنده را بررسی می نماید و بر اساس پیش شماره تلفن تماس گیرنده، تماس گیرنده را به نزدیک ترین شعبه محلی هدایت می نماید. با این کار مشتریان در سرتاسر تهران فقط کافی است یک شماره تماس را حفظ نموده و از طریق آن شماره با نزدیک ترین شعبه هایدا تماس حاصل نمایند و سفارش خود را ثبت نمایند.
این ویژگی ممکن است در مشاغل بسیار دیگری مورد استفاده قرار گیرد.
علاوه بر سه سودمندی ذکر شده شامل کاهش هزینه ی تماس های بین شعب، ارتباط نزدیک ترین شعبه به صورت اتوماتیک و نظارت بر کیفیت مکالمات. این گونه از تولیدکنندگان می توانند با بهره گیری از سیستم تیکِتینگِ تلفنی، با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار نموده و پاسخ گوی سوالات آنها باشند. عملکرد سیستم تیکِتینگِ تلفنی بدین صورت می باشد که شخص تماس گیرنده، پیام خود را که می تواند که یک شکایت یا انتقاد از عملکرد یک شعبه باشد را در سیستم تلفنی ثبت نماید و سیستم به صورت اتوماتیک یک کد رهگیری تولید نموده و برای کاربر می خواند و پیام کاربر را در پَنِل شخص مربوطه قرار می دهد. این پَنِل مبتنی بر Web بوده و افراد پاسخ گو می توانند از هر مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشند، پیغام مشتریان را شنیده و به آن ها پاسخ دهند و مشتری در تماس بعدی خود با وارد نمودن کد رهگیری می تواند پاسخ کارشناس را بشنود.
دیدگاه های این مطلب
هیچ نظری ارسال نشده است.