این روزها تکنولوژی باعث رونق کسب و کارهای زیاده شده است، هتل داری نیز یکی از مشاغلی است که به بهبود کیفیت در سرویس دهی وابسته است. نقش تکنولوژی در این زمینه بسیار موثر می باشد. دوستانی که با ویپ آشنا نیستند می توانند به اینجا مراجعه نمایند.
سرویس دهی تلفنی یکی از مهم ترین مسائلی است که می تواند منبع سودآوری برای هتل ها باشد. امروزه، استفاده از تلفن همراه باعث کاهش سرویس های تلفنی در هتل ها شده است ولی سرویس های مبتنی بر اینترنت و شبکه روز به روز گسترش یافته اند به طوری که علاقه مندی برای دریافت این سرویس ها توسط مردم کاملا مشهود است.
از زمانی که تلفن های مبتنی بر شبکه (IP PBX) به بازار عرضه شده اند، نگهداری و گسترش سیستم های تلفنی بسیار کم هزینه و آسان تر شده است. گاهی اوقات هزینه های حذف تلفن های آنالوگ موجود در هتل ها و جاگزینی آن ها با تلفن های IP شاید باعث بی میلی مدیران هتل ها برای روی آوردن به این تکنولوژی شده باشد. به علاوه بسیاری از هتل ها هستند که از کابل کشی آنالوگ استفاده می کنند و لی برای استفاده از تلفن های IP به کابا کشی شبکه نیاز می باشد که هزینه کابل کشی شبکه نیز مستلزم هزینه دیگری خواهد بود. البته استفاده از سیستم وایرلس (تجهیزات بیسیم) هزینه کابل کشی را حذف نماید ، البته سرویس های بیسیم در بیشتر هتل های بزرگ و مدرن در دنیا ارائه می گردد.
حال به مزایای استفاده از ویپ در هتل ها می پردازیم که باعث خواهد شد هزینه های اولیه را در مقابل به دست آوردن این مزایا ناچیز بدانید :
- بیشترین کاهش هزینه در مکالمات تلفنی و زمانی اتفاق خواهد افتاد که بخواهید این سیستم را برای هتل های زنجیره ای پیاده سازی کنید.
- امکان استفاده از تلفن های بی سیم تحت شبکه WiFi در تمامی نقاط هتل که تحت پوشش این سرویس باشد.
- امکان استفاده از سیستم حسابرسی تلفنی برای میهمانان و هزینه های تماس کارمندان
- سهولت در شماره گیری برای هتل های زنجیره ای با حذف پیش شماره های کشوری و استانی
- سهولت در گسترش
- امکان استفاده از صندوق صوتی به روی گوشی های تلفن رومیزی
- امکان استفاده از تلفن تصویری
- امکان گزارش گیری کامل از مکالمات میهمانان و کارمندان
- امکان رکورد مکالمات کارمندان برای بهبود پاسخگویی به میهمانان
- امکان صفر کردن مکالمات اتاق به محض ورود میهمان
- امکان ارسال تماس های بیداری (Walk Up) به صورت اتوماتیک
- امکان پاک کردن مکالمات به روی صندوق صوتی در هنگام تسویه حساب میهمان
- دکمه اختصاصی سرویس اطلاعات پرواز برای میهمانان بدون نیاز به تماس با پذیرش هتل از روی گوشی تلفن
- دکمه اختصاصی استفاده از سرویس ماساژ، نظافت و پذیرش از روی گوشی تلفن
- امکان استفاده از گوشی های تلفن اتاق خواب، سرویس بهداشتی و نشیمن با یک داخلی
- امکان نمایش شماره اتاق روی گوشی های تلفن میهمانان
- امکان استفاده از گوشی های ضد آب مخصوص سرویس های بهداشتی
- امکان نمایش کالر آیدی و شماره اتاق ها برای جلوگیری از مزاحمت های تلفنی
- امان مسدود کردن تماس ها برای کارمندان و میهمانان
- امکان ارسال پیغام های صوتی ضبط شده برای تک تک و یا همه میهمانان
و ……..
حالا توجه شما را به چند گوشی تلفن که برای استفاده در هتل ها طراحی شده است جلب می نمایم :
دیدگاه های این مطلب
هیچ نظری ارسال نشده است.