KCE نرم افزار ارتباط سیستم تلفنی با CRM
KCE مختصر KAVA CRM Enhance می باشد که نرم افزاری برای ارتباط سیستم های تلفنی مبتنی بر شبکه (VoIP) با CRM می باشد.
سیستم های تلفنی تنها هدایت و مدیریت تماس را به عهده دارند، در حالی که اطلاعات مشتریان در نرم افزار های تخصصی ارتباط با مشتریان مثل Microsoft CRM نگهداری می شود.
KCE پل ارتباطی بین سیستم تلفنی و نرم افزار Microsoft CRM است تا بتواند اطلاعات کاملی از تماس های ورودی و خروجی شما شامل مشخصات و فعالیت های ثبت شده شما در CRM را در اختیار کاربر قرار دهد.
در بازاریابی این موضوع امری حیاتی است که شما به محض دریافت تماس، شخص تماس گیرنده را شناسایی کرده، به پرونده مشخصات، نیازها، فعالیت های انجام شده و اقدامات بعدی دسترسی پیدا کنید.
در صورت استفاده از سیستم تلفنی KTS, Elastix, Asterisk و یا LYNC و سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان Micorost CRM نرم افزار KCE می تواند شناسایی و نمایش پرونده مشتری را به سرعت برای شما انجام دهد.
ویژگی های KCE نرم افزار ارتباط سیستم تلفنی با CRM
- ارتباط CRM با سیستم های تلفن مبتی بر استریسک مثل Asterisk, Elastix, KTS, FreePBX و سیستم یکپارچه شرکت مایکروسافت (Lync)
- شناسایی خودکارمشتری در تماس ورودی و اعلام اشخاص یا شرکت های مرتبط
- امکان ثبت شخص یا شرکت جدید در صورت عدم وجود سابقه در CRM یا اضافه کردن شماره تماس ورودی به مشخصات مشتریان موجود
- نمایش مشخصات کامل اشخاص مرتبط در فرو CRM
- اعلام آمار فعالیت ها در کنار نام هر مشتری شناسایی شده جهت ارزیابی مشتری
- نمایش 10 فعالیت اخیر یا کل فعالیت های هر شخص
- امکان جستجوی کامل در اسامی و شماره های ثبت شده در CRM
مشتریان
- شرکت های توزیعی، تاکسی سرویس ها
- تولید کنندگان، بنک داران
- ناشران، موسسات آموزشی
- موسسات کاریابی
- شرکت های تبلیغاتی
- تولید کنندگانی دارای شبکه خدمات پس از فروش
- و تمامی مشتریانی که دارای شبکه فروش منظم و منسجم هستند.
برند | kava |
---|