کتاب آموزش گام به گام ویپ سیسکو CUCM
شرکت سیسکو جهت یکپارچه سازی صدا ، تصویر و دیتا اقدام به راه اندازی سیستمی Unified Communication نموده است. سیسکو به جای اینکه از مجموعه ای از تجهیزات با برند های مختلف جهت ارسال پیام استفاده کند از راهکار ارائه شده توسط Cisco UC که شامل مجموعه ای از تجهیزات و نرم افزارهای هماهنگ و یکپارچه است استفاده نموده است که این نرم افزار ها و تجهیزات توسط شرکت سیسکو تست ، عیب یابی و پشتیبانی می شوند.
CUCM که پیشتر با نام Call Manager توسط شرکت Cisco عرضه شده است یک سیستم تلفنی نرم افزاری می باشد که وظیفه پردازش تماس های تلفنی را بر عهده دارد و شامل لایه های مختلفی می باشد.
قابلیتهای بسیار زیاد این مرکز تلفن به همراه پایداری آن، دلیل محبوبیت آن شده است
دوره آموزشی راه اندازی و مدیریت سیستم تلفنی CUCM:
با توجه به رشد روزافزون صنعت ویپ قطعا یادگیری آن مهارتی مفید و بسیار کارامد به حساب آمده و در جهت افزایش توانمدی ها در راستای یافتن شغل و یا بسط و گسترش کسب و کار کمکی شایان خواهد بود.
نکات آموزشی و علمی مربوط به CUCM در مجموعه ی کتاب فارسی CUCM سعی گردیده علاوه بر اشاره به مراحل مختلف راه اندازی سیستم تلفنی هر قسمت نیز بصورت خلاصه مورد بررسی قرار گیرد و جنبه آموزشی مفاهیم نیز در نظر گرفته شود.
در نهایت هدف از ارائه این در سطحی که بتوانند نیازهای شرکت CUCMمجموعه تقویت توانایی خوانندگان این اثر در راه اندازی و استفاده از سیستم تلفنی یا سازمان خود را برآورده سازند می باشد.
برند | kava |
---|
درمورد کتابی که توضیح فرمودید میخواستم بپرسم مطابق با کدام سرفصل سیسکو ارایه شده و ایا ترجمه کامل یک سرفصل بوده یا یک کتاب مستقل نوشته شده
به صورت یک کتاب مستقل نوشته شده است ، سر فصل های کتاب مورد نظر شما در این لینک موجود است:
http://kavatelecom.com/blog/?p=4818
با تشکر.