Aastra 6753i IP Phone آسترا
Aastra 6753i گوشی قدرتمند تولیدی شرکت آسترا می باشد . این گوشی قدرتمند دارای قابلیت پشتیبانی از XML می باشد . کیفیت صدای عالی و قابلیت توسعه این گوشی را به عنوان یکی از محبوب ترین گوشی های آی پی مطرح ساخته است.
ویژگی های گوشی Aastra 6753i
- پشتیبانی از XML
استفاده تلفن 6731i از مرورگر XML موجب دستیابی به تنظیمات و برنامه های کاربردی مطلوب و مد نظر شما خواهد شد.
- مدیریت تماس بهبود یافته
با توجه به ظرفیت بالای حافظه ای که برای دایرکتوری های شخصی، لاگ تماس گیرنده ها و لیست تماس های مجدد در نظر گرفته شده است ، در Aastra 6753i با فشردن یک کلید میتوان همه تماس ها را بررسی و مدیریت کرد.
ویژگی هایی مانند اشتراک تماس / پل ارتباطی، ارسال / انتقال / انتظار تماس ، اینترکام وکنفرانس محلی سه طرفه باعث افزایش انعطاف پذیری و کنترلبیشتر تماس ها می شود.
- صدای با کیفیت عالی
همه تلفن های آی پی آسترا با استفاده از بلندگوهای کاملا دو طرفه امکان انتقال صوت را با کیفیت بسیار عالی با وضوح بالا برای شما فراهم می کند.
آسترا با توجه به سالها تجربه در زمینه ارتباطات و طراحی تلفن ها ، این اطمینان را به شما می دهد که در تلفن آی پی آسترا 6753i صدایی با کیفیت بسیار خوب داشته باشید.
- توسعه ساده
Aastra 6753i به منظور صرفه جویی در زمان و پول شما طراحی شده است.
از توسعه اولیه تا تنظیمات تلفن و بهبود سیستم در آینده Aastra 6753i پیشنهادی مناسب برای شما خواهد بود.
استفاده از 2 پورت اترنت در ساختار این تلفن نیاز به کابل کشی های اضافی را حذف خواهد کرد.
ایجاد ساده فایل های پیکربندی با استفاده از ویرایشگرهای متنی مختلف می تواند امکان تنظیم کردن تلفن ها را به صورت انحصاری و یا مرکزی فراهم کند.
- قابلیت توسعه
تلفن آی پی آسترا مدل 6753i قابلیت پشتیبانی 3 ماژول توسعه Aastra M670 را دارد.
هر ماژول دارای 36 کلید به همراه LED های مربوطه به منظور فراهم کردن یک کنسول مدیریتی با امکانات بالا به کار می رود.
ویژگی های اصلی گوشی تلفن آی پی Aastra 6753i
- پشتیبانی از 9 خط تماس
- پشتیبانی اشتراک تماس و پل ارتباطی
- پشتیبانی از چندین پروکسی
- پشتیبانیازPoE
- مرورگر XML
- دایرکتوری شخصی، ارسال / انتقال و انتظار تماس
- لاگ تماس گیرنده ها
- کنفرانس محلی سه طرفه
- قابلیت پاسخ گویی خودکار و Paging
- لیست redial و Do Not Disturb) DND)
کلید های تلفن Aastra 6753i
- سه کلید مربوط به Line به همراه LED
- چهار کلید پیمایش
- شش کلید قابل برنامه ریزی به همراه LED
- هشت کلید شامل: اتظار ، تماس دوباره ، قطع صدا ، 2 کلید تغییر میزان صدا ، اسپیکر / هدست ، تنظیمات ، خداحافظی ، پروتکل/ کدک ها
- پشتیبانی از کدک های G.711 µ-law /a-law,G.729
- پشتیبانی از پروتکل IETF SIP) RFC3261) امنیت
- رمز عبور در سطح کاربر و مدیر برای تنظیم تلفن
- تنظیم تحت وب با استفاده از پروتکل HTTPS
- رمزگذاری فایل های پیکر بندی
- امکان قفل تلفن از طریق PIN
برند | Aastra |
---|---|
پشتیبانی از PoE | مشخص نشده |
آداپتور AC خارجی | مشخص نشده |
سرعت پورت شبکه | مشخص نشده |
پورت USB | مشخص نشده |
پروتکل | SIP |
بلندگو | بله |
صدای HD | مشخص نشده |
تماس ویدئویی | خیر |
دوربین | مشخص نشده |
پورت اترنت | 2 |
کانال های VoIP | 9 |
اتصال هدست | بله |
ماژول توسعه | خیر |
نوع ماژول توسعه | مشخص نشده |
پشتیبانی از EHS | مشخص نشده |
نوع EHS | مشخص نشده |
پشتیبانی از آداپتور بلوتوث | مشخص نشده |
نوع آداپتور بلوتوث | مشخص نشده |
پشتیبانی از آداپتور وای فای | مشخص نشده |
نوع آداپتور وای فای | مشخص نشده |
ضبط تماس USB | مشخص نشده |
قابل نصب روی دیوار | خیر |
hard keys | خیر |
soft keys | خیر |
تماس کنفرانس | مشخص نشده |
صفحه نمایش | Small LCD |
رزولوشن صفحه نمایش | مشخص نشده |
نور پس زمینه | مشخص نشده |
نوع صفحه نمایش | مشخص نشده |
کدک | G.711a, G.711μ, G.729A |
سازگاری با مایکروسافت Lync | خیر |
بهینه شده برای مایکروسافت Lync | خیر |
من کارشناس سیستم voip در شرکت انتقال گاز ایران هستم . در شرکت از این مدل تلفن استفاده کردیم که متاسفانه به یک مشکل جدی برخوردم. وقتی که با این تلفن شماره میگیریم (تماس های شهری نه داخلی) صدای ما بعد از 6 الی 10 ثانیه تاخیر به گوش طرف مقابل میرسه و طبیعتا طرف مقابل منتظر این همه تاخیر نمیشه و گوشی رو قطع میکنه در صورتیکه ما پشت تلفن صحبت کردیم ولی صدای ما برای طرف مقابل 6 الی 10 ثانیه mute هست. لطفا کمکم کنید با سپاس فراوان
از چه سانترالی استفاده میکنید
میتونید یکی از گوشی ها رو از طریق لینک زیر برای تست روی سانترال های دیگه ارسال کنید:
http://kavatelecom.com/fa/services/support/register-case.html
پشتیبانی شرکت کاوا
چنانچه مشکل حل نشد می توانید در قسمت پشتیبانی ما مشکل خود را ثبت نمایید وتلفن خود را برای بررسی بیشتر به بخش خدمات و گارانتی شرکت کاوا ارسال فرمایید.
http://kavatelecom.com/fa/services/support/register-case.html
شماره تماس 4956-021 داخلی 401 خانم غلامی