نقل قول نوشته اصلی توسط setarehsorbi127 نمایش پست ها
با سلام و احترام
بنده یک تلفن گرند استریم مدل dp752 دارم که به یکباره امکان ورود به پنل ادمین با مشکل روبرو شد و پیغام نادرست بودن پسورد را می دهد. قابل ذکر است پسورد را تغییر نداده ام و همان پسورد درج شده در پشت دستگاه را استفاده می کردم. از طریق دستگاه هم ریست کردم ولی همچنان مشکل باقی است. لطفا راهنمایی بفرمایید.
آیا از طریق دستگاه هم مثل پنل ادمین انواع مختلف ریست وجود دارد؟
با سلام و احترام
با توجه به سیاست های تحریمی گرنداستریم اگر دستگاه شما اینترنت داشته باشه به صورت خودکار این اتفاق پیش میاد ولی معمولا در اکثر مواقع با ریست فکتوری این مشکل حل میشه.
با تشکر