ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





نمایش نتایج: از شماره ۱ تا ۲ از مجموع ۲

Hybrid View

p۳۰rayan قطع تماس ورودی دستگاه om۲۰ ۰۹-۲۵-۲۰۲۱, ۱۰:۳۱ PM
Ramin با سلام و احترام وقتی این... ۰۱-۱۷-۲۰۲۲, ۱۰:۱۸ AM
  1. تاریخ عضویت
    ۱۴۰۰/۶/۱۰
    ارسال ها
    ۱
    ۰
    Junior Member

    قطع تماس ورودی دستگاه om۲۰

    سلام
    وقت بخیر

    ما یک دستگاه newrock om۲۰ داریم تو شرکت و مودم adsl و آی پی ثابت هم قرار دادیم
    یک خط مخابراتی رند که تو محل شرکت بود متصل کردیم تا اینترنتی بتونیم به یک فروشگاه دیگه مون انتقال بدید

    در فروشگاه هم مودم adsl ویپ یوتل v۳۰۴f قرار دادیم و تنظیم کردیم و خروجی دادیم به تلفن

    الان مشکلی که داریم
    ابتدا که تنظیمات voip مودم یوتل را انجام و ذخیره میکنیم،همه چی درست هست
    هم تماس های خروجی و هم تماس های ورودیمون

    بعد از حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه،دیگه تماس ورودی نداریم
    یعنی هر کسی به شماره زنگ بزنه،ارتباط برقرار نمیکنه و تلفن فروشگاه دیگه زنگ نمیخوره و انتقال مکالمه انجام نمیشه
    ولی همون زمان راحت میشه با همون شماره با هر جا تماس خروجی داشت
    فقط تماس ورودی قطع میشه
    و تا تنظیمات در مودم دوباره ذخیره نکنیم،درست نمیشه
    و مجدد بعد چند دقیقه قطع میشه
    روی دو تا مودم از همین مارک هم چک کردیم و همین مشکل بود

    ممنون میمش راهنمایی کنید،که این مورد به کانفیگ newrock هست یا مشکل از مودم یوتل هست؟

    تشکر
  2. تاریخ عضویت
    ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    ارسال ها
    ۷۰
    ۱
    Administrator
    نقل قول نوشته اصلی توسط p۳۰rayan نمایش پست ها
    سلام
    وقت بخیر

    ما یک دستگاه newrock om۲۰ داریم تو شرکت و مودم adsl و آی پی ثابت هم قرار دادیم
    یک خط مخابراتی رند که تو محل شرکت بود متصل کردیم تا اینترنتی بتونیم به یک فروشگاه دیگه مون انتقال بدید

    در فروشگاه هم مودم adsl ویپ یوتل v۳۰۴f قرار دادیم و تنظیم کردیم و خروجی دادیم به تلفن

    الان مشکلی که داریم
    ابتدا که تنظیمات voip مودم یوتل را انجام و ذخیره میکنیم،همه چی درست هست
    هم تماس های خروجی و هم تماس های ورودیمون

    بعد از حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه،دیگه تماس ورودی نداریم
    یعنی هر کسی به شماره زنگ بزنه،ارتباط برقرار نمیکنه و تلفن فروشگاه دیگه زنگ نمیخوره و انتقال مکالمه انجام نمیشه
    ولی همون زمان راحت میشه با همون شماره با هر جا تماس خروجی داشت
    فقط تماس ورودی قطع میشه
    و تا تنظیمات در مودم دوباره ذخیره نکنیم،درست نمیشه
    و مجدد بعد چند دقیقه قطع میشه
    روی دو تا مودم از همین مارک هم چک کردیم و همین مشکل بود

    ممنون میمش راهنمایی کنید،که این مورد به کانفیگ newrock هست یا مشکل از مودم یوتل هست؟

    تشکر
    با سلام و احترام
    وقتی این اتفاق میفته لاگ دستگاه رو چک کنید که هنگام تماس لاگی به سیستم وارد میشود یا خیر؟
    خطی که استفاده میکنید سیپ فون مخابرات هست یا سیپ ترانک؟
نمایش نتایج: از شماره ۱ تا ۲ از مجموع ۲

مجوزهای ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •