ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 از مجموع 9

موضوع: ivr در KTS

  1. #1
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    ارسال ها
    6
    0
    Junior Member

    ivr در KTS

    با سلام
    من از یک گیت وی newrock mxo8 و نرم افزار kTS استفاده میکنم.
    تمام مراحل IVR در KTS رو انجام دادم . اما هنگامی که تماس ورودی دارم موسیقی ضبط شده پخش نمیشه و کلیدهای دسترسی به داخلی ها هم عمل نمیکنه . آیا در گیت وی Newrock تنظیماتی وجود داره که باید انجام بشه ؟
  2. #2
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    ارسال ها
    153
    4
    Administrator
    صدا رو از طریق خود kts ضبط کنین
    در مورد دسترسی داخلی ها از روی ivr باید بگم که by default این امکان وجود ندارد
    واگر نیاز به این فیچر دارید (درحالی که دارید از نسخه ی اول kts استفاده میکنین) باید دستی در فایل روت مربوطه را در قسمت ivr اضافه کنین
  3. #3
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    ارسال ها
    6
    0
    Junior Member
    منظورم از دسترسی داخلی ها اینه که : هر عددی از صفر تا 9 رو که بعد از پخش صدا ( که اون هم پخش نمیشه ) فشرده بشه عمل نمیکنه ( به داخلی مورد نظر وصل نمیشه)
    آیا در گیت وی نیوراک هم تنظیماتی باید ست بشه ؟
  4. #4
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    ارسال ها
    153
    4
    Administrator
    در گیت وی تب basic و زیر تب system گزینه ی DTMF method را برابر RFC2833 قرار دادید؟
  5. #5
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    ارسال ها
    6
    0
    Junior Member
    بله . تنظیمات پیش فرض گیت وی همون rfc2833 هست .
  6. #6
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    ارسال ها
    153
    4
    Administrator
    تنظیماتتون مشکل داره
    باید از اول همه چیز رو بررسی کنید
  7. #7
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    ارسال ها
    6
    0
    Junior Member
    ببخشید . تنظیمات سمت getway یا kts ?
  8. #8
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    ارسال ها
    161
    1
    Adminstrator
    برای تست، از یک داخلی (IP Phone) با یک شماره خارج از مرکز تلفنی خود (موبایل) تماس بگیرید به طوری که از Gateway رد شود. پس از برقراری تماس، در تلفنی که خارج از سامانه تلفنی شماست (موبایل) یکی از کلیدها را بفشارید تا کد DTMF ایجاد گردد. به طور همزمان به صدای پخش شده از تلفن داخلی (IP Phone) گوش کنید.
    در صورتی که صدای بوق DTMF را نشنیدید در تنظیمات بین GW و Server برای تشخیص کد DTMF مشکل دارید. در غیر اینصورت در تنظیمات IVR مشکل دارید.
  9. #9
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    ارسال ها
    6
    0
    Junior Member
    با سلام .
    بوق DTMF به شنیده میشود .
    ضمنا گزینه های (پاسخگویی خودکار) و (شروع مجدد) در صفحه KTS Ivr غیر فعال است .
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 از مجموع 9

مجوزهای ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •