نقل قول نوشته اصلی توسط vms_net نمایش پست ها
سلام

من مشکلی داشتم که وقتی call forward می کردم رو موبایلم اگه reject می کردم اون تماس بسته نمی شد و توی پنل اپرانتور نشون میداد که تماس هنوز برقراره و داره شماره میندازه و شماره سرور رو که میگرفتم می گفت : تماس برای شما مقدور نمی باشد !
و حتما باید سیستم را reset میکردم تا مشکل حل شود ! گفتم مطابق گفته شما شاید از درایور باشه !
من این کار رو کردم به جای 2.7.0 آمده بود 2.9.2
من هم آن را نصب کردم وبعد از ریبوت سیستم عامل در همان نقطه چک کردن دراور کارت گیر میکند و می گوید درایور مشکل دارد لطفا آن را fix کنید ! و بالا نمی آید ! چه باید کرد حالا ؟ دوباره یعنی کلا نصب کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا کمک کنید !
این موردی که شما با آن روبه رو بوده اید ناشی از آن است که سرور شما بوق مشغولی را تشخیص نمیدهد.
در فایل chan_dahdi.conf موارد زیر را وارد نمایید
busydetect=yes
busycount=3
و مقدار زیر را بر اساس سیگنال خطوط خود تغییر داده و اضافه نمایید
busypattern=500,500