ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 از مجموع 8

Hybrid View

  1. #1
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    ارسال ها
    5
    0
    Junior Member

    قطع شدن تماس*های خروجی پس از مدت زمان ثابت

    سلام.
    یک mx8 8fxo و یک mx8 8xfs دارم. تماس*های ورودی از fxo به fxs بدون مشکل برقرار میشه و حتی اگه نیم ساعت هم صبحت کنن مشکلی نیست. ولی از سمت fxs به fxo ظرف 1 دقیقه (با تلرانس حداکثر 5 ثانیه) تماس قطع میشه. ارتباط شبکه کاملا پایدار و سریعه (1 مگابیت برای 2 تماس با پینگ تایم زیر 5 میلی ثانیه و بدون قطعی). هیچ فیلترینگی روی خط نیست و از طریق دو روتربرد میکروتیک و pptp (بین روتربردها) به هم وصل هستن. حتی اگه یک تماس هم باشه، قطعی رو داریم.
    ممنون میشم راهنمایی کنین.
  2. #2
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    ارسال ها
    152
    0
    Super Moderator
    تیک گزینه Polarity Reversal رو در تمام قسمت ها بردارید
    کدک رو هم چک کنین
  3. #3
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    ارسال ها
    5
    0
    Junior Member
    کدک اصولا باید روی چی باشه؟ یه گزینه هم داره به اسم Polarity Reversal تو قسمت Advanced: Line که فقط دو گزینه Outgoing و Bidirectional رو داره. باید رو کدوم باشه؟
    ویرایش توسط ubuntu118 : 10-22-2013 در ساعت 08:54 AM
  4. #4
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    ارسال ها
    5
    0
    Junior Member
    راستی این رو هم اضافه کنم که کل سیستم تا 2 روز پیش خیلی خوب کار می کرد. یک دفعه و بدون هیچ تغییری مشکل ایجاد شد.
  5. #5
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    ارسال ها
    152
    0
    Super Moderator
    یعنی شما تنظیمات رو دستکاری نکردین؟
  6. #6
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    ارسال ها
    5
    0
    Junior Member
    خیر. اما دیروز یکی از دوستان ما بررسی کردند و با گزینه Register By Line در قسمت Basic > SIP > Authentication مشکل رو حل کردند. در راهنمای تنظیماتی که روی سایت بود (و الآن چک کردم دیدم نیست!!!) نوشته بود از گزینه Register By Gateway استفاده بشه.
  7. #7
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    ارسال ها
    152
    0
    Super Moderator
    سلام
    این تنظیمات رو در کدوم گیت وی اعمال کردین؟ s یا o
    گیت وی s باید register by line باشد.
  8. #8
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    ارسال ها
    5
    0
    Junior Member
    سلام
    در هر دو سمت. الآن جفتشون Register By Line هستن وسیستم به خوبی کار می*کنه.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 از مجموع 8

برچسب برای این موضوع

مجوزهای ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •