توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : چگونگی رفع مشکل مشغول ماندن خط آزاد به مدت 30 ثانیه بعد از یک تماس بی پاسخ
sirous
09-03-2013, 08:27 AM
سلام کسی می تونه در این باره من رو راهنمایی کنه ؟
mhsaleh
09-03-2013, 11:13 AM
تشخیص قطع تماس به عهده Gateway می باشد و این کار با استفاده از سیگنالهای مخابراتی که توسط مرکز مخابرات بر روی خط قرار می گیرد انجام می شود.
یکی از این سیگنال ها تون هایی است که بر روی خط شنیده می شوند.
در صورتی که مشکل شما زمانیست که فردی با خط متصل به گیت وی شما تماس می گیرد و پس از مکالمه یا پخش IVR قطع می کند ولی تماس قطع نمی شود، برای رفع آن باید تون هایی که مرکز مخابراتی برای Disconnect ایجاد می نماید را در گیت وی خود تنظیم نمایید.
برخی گیت وی ها مانند گیت وی های برند NewRock تون های پیشفرض کشورها را در خود دارند و کافیست شما نام کشور را انتخاب کنید تا تون مربوطه اعمال شود.
n.nowroozi
09-04-2013, 07:51 AM
اگه هم با خود گیت وی نتونستید این کار رو انجام بدید میشه یک اسکریپتی نوشت که فرکانس قطعی تماس رو تشخیص بده
hessam1393
09-04-2013, 12:18 PM
وقتی تماس گرفته می شود اگر پاسخ داده شود مشکلی نیست ولی اگر پاسخی داده نشود و مبدا ارتباط را قطع کند در مقصد همچنان زنگ خواهد خود و تا 30 ثانیه خط مشغول خواهد ماند . با تغییر کدام پارامتر می توان این مشکل را حل کرد؟
m.vahid
09-04-2013, 02:50 PM
سلام
داخل مسیر زیر بشین:
Advanced --> Line
حالا در قسمت Busy detection
گزینه های On-time و Off-time رو مساوی 500 قرار بدین
هم چنین در تب tones کشور ایران رو انتخاب کنین
نتیجه رو در همین پست بذارین
vBulletin Version 4.2.2 Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.