مشاهده سبد خرید

0
0
دلار تومان

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش محصولات شرکت کاوا ارتباطات هوشمند در دو حوزه گارانتی و پشتیبانی قابل تقسیم بندی می باشد:

1- گارانتی : تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت، مشمول خدمات گارانتی می باشند. خدمات ارائه شده در این حوزه، شامل تعمیرات سخت افزاری و اصلاحات نرم افزاری بر روی انواع تجهیزات VoIP و Video Conferance است.

2- پشتیبانی فنی : یکی از دغدغه های مشتریان نیاز به راهنمایی در خصوص پیکربندی و استفاده از محصولات خریداری شده می باشد. شرکت کاوا ارتباطات هوشمند این موضوع را به عنوان یکی از اولویت های خدمات پس از فروش محصولات خود در نظر دارد. در این راستا انواع راهنمایی ها به صورت تلفنی و از راه دور صورت می پذیرد. واحد پشتیبانی شرکت کاوا ارتباطات در جهت تسریع و سهولت ارائه خدمات پشتیبانی فنی اقدام به تهیه مستنداتی در زمینه های مختلف نموده است که به طور رایگان از طریق وب سایت شرکت کاوا ارتباطات هوشمند در اختیار عموم قرار می گیرد.

voipshop support