Archive for آذر, ۱۳۹۴

نرم افزار یکپارچه سازی سیستم تلفنی مبتنی بر شبکه (VoIP) و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

سیستم های تلفنی تنها هدایت و مدیریت تماس را به عهده دارند، درحالی که اطلاعات مشتریان در نرم افزارهای تخصصی ارتباط با مشتریان مثل Microsoft CRM نگهداری می شود. KCE پل ارتباطی بین سیستم تلفنی و نرم افزار Microsoft CRM است تا بتواند اطلاعات کاملی از تماس های ورودی و خروجی شما شامل مشخصات و فعالیتهای ثبت شده مشتری شما در CRM را در اختیار کاربر قرار دهد.

(continue reading…)


هدستهای VOIP

بخش اول: نگاهی اجمالی بر هدست های VOIP

همه ما تقریبا میدانیم که هدست چیست. طی سالهای گذشته به علت صرفهجویی در هزینهها تغییر آنچنانی در تکنولوژی هدست صورت نپذیرفته است.

(continue reading…)


تمامی حقوق مادی این وبلاگ مربوط به شرکت کاوا ارتباطات هوشمند می باشد.
iDream theme by Templates Next | Powered by WordPress