Archive for فروردین, ۱۳۹۰

کدک های فشرده سازی VoIP

کدک های فشرده سازی VoIP :

این مقاله نگاهی اجمالی به  کدکهای مورد استفاده در صنعت VoIP دارد.

کدک ها جهت تبدیل سیگنال آنالوگ صوت به نسخه دیجیتالی آن استفاده می گردند، که در کیفیت صدا ، میزان پهنای باند مورد نیاز، نیازمندی های محاسباتی و سایر موارد، متفاوت می باشند.

(continue reading…)


نحوه به روز رسانی نرم افزار گوشی Snom 300

نحوه به روز رسانی نرم افزار گوشی Snom 300

این مقاله جهت آموزش کاربران، و به درخواست یکی از مشتریان، آماده گردیده است. شما نیز می توانید با در میان گذاشتن نظرات خود، ما را در ارتقاء عملکرد تیم فنی، یاری بفرمایید.

جهت بروز رسانی این گوشی شما به دو طریق می توانید این کار را انجام دهید.

نکته مهم : به یاد داشته باشید که هرگاه خواستید نسخه فریم ور گوشی تان را بروز کنید. بایستی این عمل را مرحله به مرحله انجام دهید. یعنی درصورتی که نسخه حال حاضر گوشی شما ۶ می باشد، بایستی ابتدا آن را به نسخه ۷ و سپس به نسخه ۸ ارتقاء دهید.

(continue reading…)


سرور های فاکس

سرورهای فاکس BizFAX

با استفاده از سرور های فاکس در هر سازمانی می تونید همه ارتباطات فکس رو بدون استفاده از کاغذ و یا دستگاه های مخصوص فاکس انجام بدید. BizFAX یک سری سرور های فاکس رو ارائه کرده که بر اساس معماری client- server عمل می کنن.با استفاده از این سرور ها در هزینه و زمان می تونید صرفه جویی کنید. به خاطر سیستم عاملی که به صورت embedded در این سرور ها وجود داره امنیت مدارکتون  رو حفظ میکنه و قابلیت اطمینان بالایی برای شما فراهم میکنه.

در ادامه مطلب به بررسی این راه حل خواهیم پرداخت

(continue reading…)


کدامیک بهتر است؟ Asterisk یا CUCM

Asterisk vs. Cisco Unified Communication

در این مقاله سعی بر این است تا با استفاده از تجربه کاری به مقایسه دو سیستم رایج موجود در صنعت VoIP پرداخته شود.

(continue reading…)


تفاوت های دو سیستم رایج در صنعت VoIP

دو سیستم مرکز تماس سیسکو و استریسک  از محبوب ترین نرم افزار های مدیریت تماس در جهان هستند . در این پست سعی شده است قابلیت های Cisco Call Manager و نسخه تجاری Asterisk در جدولی مورد بررسی قرار گیرد .

(continue reading…)


نحوه کاهش اکو در SPA3102

این مقاله بخشی از مجموعه مقالات شرکت سیسکو می باشد که جهت عیب یابی، نگهداری و رفع مشکلات محصولات مدل تجارت کوچک ارائه گردیده است.

سوال : چگونه می توان اکو ناشی از خط PSTN را روی SPA3102 کاهش داد؟

پاسخ: تجربه اکو ناشی از خط PSTN یک مشکل رایج است، ناشی از تبدیل تماس آنالوگ به دیجیتال و بالعکس می باشد. این فرآیند منجر به تولید اکو می گردد. و باعث ایجاد تاخیری ۳۰ میلی ثانیه ای به تماس می شود که در ادامه به تولید اکو می انجامد.

(continue reading…)


تمامی حقوق مادی این وبلاگ مربوط به شرکت کاوا ارتباطات هوشمند می باشد.
iDream theme by Templates Next | Powered by WordPress