Aastra 6753i IP Phone آسترا

Aastra 6753i گوشی قدرتمند تولیدی شرکت آسترا می باشد . این گوشی قدرتمند دارای قابلیت پشتیبانی از XML می باشد . کیفیت صدای عالی و قابلیت توسعه این گوشی را به عنوان یکی از محبوب ترین گوشی های آی پی مطرح ساخته است.

جزئیات بیشتر درباره Aastra 6753i IP Phone آسترا

تصویر روبرو Aastra 6753i IP Phone

ویژگی های گوشی Aastra 6753i

  • پشتیبانی از XML

استفاده تلفن 6731i از مرورگر XML موجب دستیابی به تنظیمات و برنامه های کاربردی مطلوب و مد نظر شما خواهد شد.

 

  • مدیریت تماس بهبود یافته

با توجه به ظرفیت بالای حافظه ای که برای دایرکتوری های شخصی، لاگ تماس گیرنده ها و لیست تماس های مجدد در نظر گرفته شده است ، در Aastra 6753i با فشردن یک کلید میتوان همه تماس ها را بررسی و مدیریت کرد.

ویژگی هایی مانند اشتراک تماس / پل ارتباطی، ارسال / انتقال / انتظار تماس ، اینترکام وکنفرانس محلی سه طرفه باعث افزایش انعطاف پذیری و کنترلبیشتر تماس ها می شود.

 

  • صدای با کیفیت عالی

همه تلفن های آی پی آسترا با استفاده از بلندگوهای کاملا دو طرفه امکان انتقال صوت را با کیفیت بسیار عالی با وضوح بالا برای شما فراهم می کند.

آسترا با توجه به سالها تجربه در زمینه ارتباطات و طراحی تلفن ها ، این اطمینان را به شما می دهد که در تلفن آی پی آسترا 6753i صدایی با کیفیت بسیار خوب داشته باشید.

 

  • توسعه ساده

Aastra 6753i به منظور صرفه جویی در زمان و پول شما طراحی شده است.

از توسعه اولیه تا تنظیمات تلفن و بهبود سیستم در آینده Aastra 6753i پیشنهادی مناسب برای شما خواهد بود.

استفاده از 2 پورت اترنت در ساختار این تلفن نیاز به کابل کشی های اضافی را حذف خواهد کرد.

ایجاد ساده فایل های پیکربندی با استفاده از ویرایشگرهای متنی مختلف می تواند امکان تنظیم کردن تلفن ها را به صورت انحصاری و یا مرکزی فراهم کند.

 

  • قابلیت توسعه

تلفن آی پی آسترا مدل 6753i قابلیت پشتیبانی 3 ماژول توسعه Aastra M670 را دارد.

هر ماژول دارای 36 کلید به همراه LED های مربوطه به منظور فراهم کردن یک کنسول مدیریتی با امکانات بالا به کار می رود.

 

ویژگی های اصلی گوشی تلفن آی پی Aastra 6753i

  • پشتیبانی از 9 خط تماس
  • پشتیبانی اشتراک تماس و پل ارتباطی
  • پشتیبانی از چندین پروکسی
  • پشتیبانیازPoE
  • مرورگر XML
  • دایرکتوری شخصی، ارسال / انتقال و انتظار تماس
  • لاگ تماس گیرنده ها
  • کنفرانس محلی سه طرفه
  • قابلیت پاسخ گویی خودکار و Paging
  • لیست redial و Do Not Disturb) DND)

 همراه با قطعات Aastra 6753i IP Phone

کلید های تلفن  Aastra 6753i

  • سه کلید مربوط به Line به همراه LED
  •  چهار کلید پیمایش
  • شش کلید قابل برنامه ریزی به همراه LED
  •  هشت کلید شامل: اتظار ، تماس دوباره ، قطع صدا ، 2 کلید تغییر میزان صدا ، اسپیکر / هدست ، تنظیمات ، خداحافظی ، پروتکل/ کدک ها
  • پشتیبانی از کدک های G.711 µ-law /a-law,G.729
  • پشتیبانی از پروتکل IETF SIP) RFC3261) امنیت
  • رمز عبور در سطح کاربر و مدیر برای تنظیم تلفن
  • تنظیم تحت وب با استفاده از پروتکل HTTPS
  • رمزگذاری فایل های پیکر بندی
  • امکان قفل تلفن از طریق PIN

 

دیگر محصولات Astra را می توانید در اینجا ببینید.

اطلاعات بیشتر درباره Aastra 6753i IP Phone آسترا
برند Aastra
پشتیبانی از PoE مشخص نشده
آداپتور AC خارجی مشخص نشده
سرعت پورت شبکه مشخص نشده
پورت USB مشخص نشده
پروتکل SIP
بلندگو بله
صدای HD مشخص نشده
تماس ویدئویی خیر
دوربین مشخص نشده
پورت اترنت 2
کانال های VoIP 9
اتصال هدست بله
ماژول توسعه خیر
نوع ماژول توسعه مشخص نشده
پشتیبانی از EHS مشخص نشده
نوع EHS مشخص نشده
پشتیبانی از آداپتور بلوتوث مشخص نشده
نوع آداپتور بلوتوث مشخص نشده
پشتیبانی از آداپتور وای فای مشخص نشده
نوع آداپتور وای فای مشخص نشده
ضبط تماس USB مشخص نشده
قابل نصب روی دیوار خیر
hard keys خیر
soft keys خیر
تماس کنفرانس مشخص نشده
صفحه نمایش Small LCD
رزولوشن صفحه نمایش مشخص نشده
نور پس زمینه مشخص نشده
نوع صفحه نمایش مشخص نشده
کدک G.711a, G.711μ, G.729A
سازگاری با مایکروسافت Lync خیر
بهینه شده برای مایکروسافت Lync خیر
برچسب های Aastra 6753i IP Phone آسترا
پرسش و پاسخ درباره Aastra 6753i IP Phone آسترا
با سلام و وقت بخیر
من کارشناس سیستم voip در شرکت انتقال گاز ایران هستم . در شرکت از این مدل تلفن استفاده کردیم که متاسفانه به یک مشکل جدی برخوردم. وقتی که با این تلفن شماره میگیریم (تماس های شهری نه داخلی) صدای ما بعد از 6 الی 10 ثانیه تاخیر به گوش طرف مقابل میرسه و طبیعتا طرف مقابل منتظر این همه تاخیر نمیشه و گوشی رو قطع میکنه در صورتیکه ما پشت تلفن صحبت کردیم ولی صدای ما برای طرف مقابل 6 الی 10 ثانیه mute هست. لطفا کمکم کنید با سپاس فراوان
-4
سوال از: رضا در 2015/12/29
این مشکل از سانترال آی پی شماست نه از گوشی
از چه سانترالی استفاده میکنید
میتونید یکی از گوشی ها رو از طریق لینک زیر برای تست روی سانترال های دیگه ارسال کنید:
http://kavatelecom.com/fa/services/support/register-case.html
پشتیبانی شرکت کاوا
پاسخ از: mehrdad aboali (مدیریت) در 2016/1/5
-4
دوست عزیز مشکل تاخییر صدا مربوط به Jitter در شبکه می باشد، شما می بایست این مسئله را با مسئل شبکه خود در میان بگزارید، و سپس بر روی مرکز تلفن خود نیز این مشکل را بررسی نمایید.
چنانچه مشکل حل نشد می توانید در قسمت پشتیبانی ما مشکل خود را ثبت نمایید وتلفن خود را برای بررسی بیشتر به بخش خدمات و گارانتی شرکت کاوا ارسال فرمایید.
http://kavatelecom.com/fa/services/support/register-case.html
شماره تماس 4956-021 داخلی 401 خانم غلامی
پاسخ از: ُسید علیرضا شایسته در 2016/1/18
-4
سلام،خسته نباشید.من اپراتور یکی از این گوشی ها مدل 6731i هستم.متأسفانه مدتی هست که وقتی زنگ میخوره و گوشی رو بر میدارم حتما باید دکمه لاین1 رو بزنم که ارتباط برقرار و صدا از تو گوشی شندیده بشه،و بعد از اینکه تماس تموم شد و گوشی رو گذاشتم حتما باید دکمه قرمز رو بزنم تا ارتباط قطع بشه.لطفا راهنمایی کنید،قبلا این مشکل رو نداشت.
-11
Aastra 6753i IP Phone آسترا از نظر کاربران
از 3 رای